"Hai orang-orang yang beriman, jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia (Allah) akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu". Surah Muhammad : Ayat 7.

Ahad

Kempen boikot majlis anjuran kerajaan haram Perak

Salam ukhwah,

Bermula pada detik ini, saya menyeru semua rakyat Perak khususnya, yang cintakan kedaulatan tanah air ini agar memulakan kempen memboikot sebarang majlis dan keraian yang diadakan di Negeri Perak bermula hari ini.


Kerajaan baru yang ditubuhkan ketika ini adalah hasil taktik kotor musuh rakyat yang cuba mengenepikan suara rakyat sepertimana tertubuhnya negara haram Israel laknatullah suatu masa dahulu.

Daripada rakan-rakan yang berada di dalam UMNO@BN juga hampa dan kecewa dengan tindakan tersebut yang jelas merosakkan prestasi UMNO@BN yang memang dalam keadaan yang tenat ketika ini.


Mereka turut mengecam tindakan Najib yang terlalu gopoh dan goblok mengambil tindakan drastik menerima ahli yang tidak bermaruah untuk bersama mereka. Ini menunjukkan seolah-olah UMNO@BN sentiasa menerima mereka yang bergelar penjenayah sebagai ahli.


Sebelum ini juga, UMNO@BN banyak tersilap langkah dengan mengekalkan mereka yang sentiasa mempunyai kes dan skandal sebagai pemimpin, ditambah lagi dengan ”rampasan kuasa” yang jelas menunjukkan kejahatan UMNO@BN di mata rakyat.


Dr Zambry yang dilantik sebagai Menteri Besar Perak yang dianggap tidak sah oleh rakyat amat mendukacitakan dan menjatuhkan maruah seorang yang berpendidikan tinggi kerana akur dengan taktik kotor UMNO@BN.

Tiada ulasan: